söndag 22 augusti 2010

Away from all the fears

Idag har mina känslor åkt bergdalbana haha
Har gått från glad-ledsen-glad-arg-ledsen-ledsen-ledsen-tom-saknad-kaos-glad och ledsen igen.

Jag är mest rädd att förlora vår vänskap.

Lyssnar på Johnny Flynn och försöker sudda ut tankar.
Och bara tänka framåt.
Titta på vuxna människor "Men jag kan ju inte dö idag, vi ska ju ha par middag" haha skratta så jag grät, så började allt om igen ^^ samma karusell om och om igen.

NU har jag iaf beslutat mig för att lära mig spela piano, köpte nybörjarbok idag, så den kommer väl hem imorgon eller tisdag. så farmors piano inte behöver känna sig alldeles övergivet. Inte för att det hade med något alls att göra egentligen, skriver mest va som dyker upp i huvudet just nu.
för att göra min hjärna ska bli lite mindre överbefolkad av tankar

Imorgon kommer tulle<3
och på torsdag flyr jag till gbg och poppis<3

Nu blir det iaf Fallout3 tills jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar