måndag 23 augusti 2010

Corporate Whore…

Det är fint att panik vakna till en skrikande mobil,
får en jävla hjärtattack varje gång jag vaknar av dannes jävla alarm.
För mycket tvspel inatt och för lite sömn, för varmt i sängen med 2hundar.
Jag är så jävla glad att jag har dom vännerna jag har, som ställer upp som dom gör.
Ni finns när jag behöver er som mest och alltid annars också.
jag är glad att jag sluppit ensamma nätter, det ahr verkligen underlättat.
Idag kommer tulle<3

Tusen tankar viktiga och irrelevant har hakat upp sig som
en raspig LP och jag kommer liksom inte vidare och kan inte
heller släppa dem fast det är totalt meninglöst att älta.
Rastlös. Det gör mig rastlös och stingslig.
Just nu är jag övertrött och förvirrad.

Ändå var det nog exakt det här jag behövde,
för om jag tänker ett varv till, ett steg längre,
så inser jag felet i mina egna tankar och beteende.

Dags att våga släppa taget och falla fritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar