tisdag 17 augusti 2010

Bloodstock

Så nu är jag hemma efter sjukt många timmars resande och väntande.
Bloodstock var "Fucking Brutal!!!!!!" för att citera våra närmaste grannar på campet.
Jag är trött och blir mer och mer zombie för varje minut som går.
För lite sömn, för lite mat, för lite vatten and so on.
Men dom är sju dagarna har varit toppen! varken jag eller tulle ville åka hem imorse.
Skriver mer en annan dag om bloodstock men här följer några bilder...



Festival trick

Graham, BamBam, The dude wee named Chris, Scott & Tulle

'Opeth var så jävla bra!!!!!!

Tulle försöker mörda Scott med en kajal


Våra Grannar, FUCKING BRUTAL!!!!!!


Bloodbath var också så sjukt jävla bra


får räcka för nu, peace out....

1 kommentar:

  1. åååååh nu dör jag lite.. är full like a kastrull, men whatevvvss ya nonoh! vi ses imorrn, ska nog däcka snart. dricker ditt tetra vin från stugan förrensten haha men det fanns massa kvar så det är lurre. men detta är fucking brutaaaaal må jag å säga hörre dudu käringa mi. peace out bruuuh.

    SvaraRadera