onsdag 18 augusti 2010

vill man röka i min lägenhet, får man gå ut

Seriöst Poff, John och Poppisbaby för i helvete! nu har jag städat min lägenhet, 14 ciggpacket 14! har jag funnit, och nu säger jag inte att ni rökt inomhus, för det har ni inte.
men kom igen 14 packet på typ 2veckor?? haha ^^

Idag är jag fortfarande trött, för lite sömn, för mycket städande och för lite ps3 spelande, alldeles på tok för mycket kaffe och en helvetes Bloodstock saknad.
Vill bara tillbaka till england, helst nu och med ens.
Fast jag har saknat folket här också när vi var borta, så jag vill både vara här och där. haha.

Tänker på att igår mest bestod av att resa och vänta ^^
Det bästa igår var Myscafet på stansted och engelskfrukost, sen var det nog när vi låg utanför tulles dörr, på marmor golvet och kom fram till att det var riktigt skönt, vi somnade nästan där.
Sen var det toppen att få skjuts hem från hallsberg och slippa tillbringa 45min till på en buss.
Fick dessutom träffa en jätte söt kattbebis som klättrade i mina strumpbyxor så det blev stor hål haha, men det gör absolut ingenting ^^

Det är tråkigt att Poppis har flyttat, kommer bli tomt utan henne,
men nu är det våldgästning så ofta som möjligt som gäller! bara så du vet.
Tomt utan poff också, men jag ska åka till nykvarn och piska honom,
eftersom han lämnade kavr brukarna iaf, haha ^^

Sitter och väntar på att sömnen ska bli starkare, så jag får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar