onsdag 11 augusti 2010

Cause I need freedom now...

Roadtripade med Helena och Jack igår.
Vi spelade minigolf, hade picknick vid göta kanalen, besökte cloetta fabriken och hämtade en kista på en antik affär som låg långt åt helvete.
Det var toppen kul, vi hade sjukt bra väder hela tiden också.
Vi åt glass i hamnen sen på kvällen med Johanna och dom ^^
Tittade på Kick Ass (5gången, men jag tycker om den så) igår kväll med Micke.

Så till denna dagen då, kollar igenom min packning en gång till för säkerhetsskull.
Plockar lite, fixar lite och är lite smått nervös inför flygningen.
Men är super pepp på allt annat!
Det är synd att jonas är sjuk och inte kan följa med.
Men det enda som spelar någon roll är att han blir bra.

börjar bli lite små stressad, fast jag egentligen inte behöver vara det haha.
Jack ska ta samma plan hem som vi gör så dår får vi lite mer sällskap iaf ^^

Sov sjukt bra inatt, så känner mig utvilad för första gången på 2veckor nu.

Poff kommer hinna flytta hem till nykvarn igen innan jag kommer tillbaka, Poppis flytta till gbg samma dag jag kommer hem och Malin flyttar till sthlm 2dagar efter min hemkomst.
Så nu blir jag nästan ensam här igen, tur att jag har Johanna<3

Nu ska jag träffa henka några minuter och säga välkommen hem och hej då ^^ haha
Sen ska jag kram mormor lite och säga att allting kommer gå fint, för det kommer det.

Så hejdå för en vecka.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar