söndag 8 augusti 2010

Happy!!!!!

Helt galet pepp!!!!! 3dagar sen bär det av till England och bloodstock!
Sitter och skriver packlista, lyssnar på tulles bloodstock lista. och smider planer.
(going brittny wild!!)
Jag har stenkoll på mitt pass iaf, tulle har stenkoll på biljetterna, så allt är lurre.
kommer säkert glömma hälften av det jag tänk ha med mig, men vad gör det, hahah.

syrran kom förbi en sväng nu, hoppar runt på golvet och sjunger:
"Well, now, you shake it to the left
You shake it to the right
Do the Hippy Shake Shake
With all of your might"

låt oss kalla detta lycka.

jag är dessutom glad för att jag bestämde mig för att inte åka på sonisphere, eftersom det uppenbarligen var som ett gyttjebad. not nice!

over and out... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep....

skärmen blir svart , med en lite vit prick på som sakta försvinner, till ljudet av elektroniska hum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar