fredag 1 oktober 2010

Bubbel-lycka

Hur ska jag kunna somna inatt då??
Har över gett försöken till sömn inatt.
All bubbel lycka rusar genom mina ådror, pulserar och får hjärtat att nästan tränga ut genom bröstet. hoppar runt och sjunger, stör nog mina grannar en aning, men kan knappt hejda mig.
och det är faktiskt fredag så då är det lite mer acceptabelt att störar lite.
LONDON BABY!!!
2dagar kvar, 2ynka dagar! kan inte fatta att tiden gick så fort.
att om 2 dagar sitter vi på planet, sen poff är vi i london.

Träffade Johanna<3 igår, vi borde ses mer, saknar dig så mycket! kände det igår mer än någonsin började nästan gråt för att det gjorde så ont, sen kom jag på att du faktiskt gick där bredvid mig, just då i den stunden! jag älskar dig<3

Finaste Poppis<3 är i hemma trakterna också, och det är fint, skönt att ha dig här i närheten och inte bara våra röster över telefonnätet. Imorgon är en ananas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar