fredag 15 oktober 2010

I hope you're happy! I hope you're happy now...

Så var ska jag göra av min förvirrade själ ikväll då?
Har 5 förslag men känner inte för något av dom.
Sov ingenting alls inatt, sen har jag varit upptagen tills nu.
Gårdagen var nog den värsta härvan på ett tag, men klarar nog av att trassla ut den också.

Och mitt i allt detta så måste jag försöka tänka klart och vara smart.
Hur ska det gå till? jag blev total chockad igår, det är förvirrande när någon reagerar helt tvärtemot, än vad man räknat med. hela mitt försvarstal rasade.
Jag behövde inte ens något försvar, det var helt oväntat.
Snacka om total vändning.

Det blir nog till att spela ps3 och mysa i soffan med Shelter och Zoega.
haha jag städade faktiskt idag och det är redan hundhår överallt, det är fint.
Nu kvällspromenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar