torsdag 21 oktober 2010

Irre Kvirre

nu är jag ensam igen.
Igår invaderades min lägenhet, dom ockuperade mitt vardagsrum hela natten ^^
Fast visst var det fint iaf, men inte i trötthets yra och sömnbrist.
Men fick frukost på sängen imorse :D

Tulle är bra att ha, jag tror jag borde låta henne bestämma åt mig ^^
haha igår hade varit fint om hon varit frisk och här :D
för det är inte många som förstår sig på min hjärna och mina bra skämt.
LIRRE!!!!!!
och nu rå?!

sitter och väntar på min sega syster som aldrig kommer i tid,
snart ska fixa håret, sminka mig och dra på mig mormors bröllopsklänning, för min mormor fyller 90 idag, fast funderar på att ta på mig mormors sjukhus klänning och saker istället.
men men, bara en kul grej, annat folk ska visst klä ut sig i 40tals kläder så.

nananananannanana nu har min hjärna helt sluta funka

1 kommentar: