söndag 17 oktober 2010

Ironic, self-aware narcissism is still narcissism

är inne på 3dygnet utan sömn nu! Woho!!!!!!
Har bakat hela dagen, för min fina syster fyller 25år nästa vecka.
När jag kom hem och kolla min Fb så hade jag fått
världens längsta meddelande från Piraten, fick huvudvärk direkt. haha
Nu har jag iaf felstavat ner ett (inte hälften så långt) svar till honom.

Har för mycket koffein i kroppen, det kliar i ryggraden, och spritter lite här och var.
Släpat med mig datorn och duntäcket upp på taket igen.
Är lite mer sofistikerad och kravmärkt idag, svept in mig i duntäcket och dricker varmchoklad.
Himlen är alldeles mörk nu och stjärnorna lyser så starkt. (nästan lika vackert som igår)
Försöker fokusera på att hitta den där lilla undangömda glädjen som sitter och väntar på bättre tider.
Och jag vet att den finns, för den smyger sig fram när jag är med er och ibland vågar den sig fram även när jag är ensam, älskar den känslan, den gör allt vackrare och gör varje andetag till ett rus.

Nu tycks världen ha fastnat en aning, och har svårt att komma ifatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar