tisdag 28 september 2010

Crank that

Jag sov inatt, ensam, somnade som ett lite barn så fort jag la mig ner och sov tills 7 imorse!
Vaknade dessutom med världens lyckorus bubblande inombords,
sådär så man bara måste skrika, dansa, springa och sjunga av all glädje som vill ut,
för om man inte gör det så kommer man explodera.

så jag sprang faktiskt till husaberg, jag vet inte vart den energin kom ifrån men nice var det!
sprang upp på kullen och skrek tills all luft lämnat lungorna, sen satt jag där uppe en stund
och betraktade hur höst fint allt börjar bli, och den här hösten tänker jag inte missa en sekund av.

NU är jag hemma igen, har lånat tulles spotify eftersom hon ändå är på jobbet nu ^^
Bakar tårta till Mii som fyller 5år imorgon, hon ska ha ett piratkalas.
Ska även baka kakor och lite annat, senare.
Men just nu dansar jag, sjunger och gör tårtfyllning haha ^^
Snart kommer Toppe & Jim, dom påstår sig vilja hjälpa mig och baka,
men jag ser nog helst att dom låter bli, och jag misstänker dessutom att det är red dead redemption dom egentligen är ute efter ^^ men folk i min lägenhet är alltid trevlig.

Hoppas på att fröken poppis kommer ikväll!

nu måste jag fortsätta baka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar