måndag 13 september 2010

In da woood!

Har hängt med syrra (emma) hela dagen.
Vi tog fyrhjulingen och begav oss ut på äventyr i skogen.
Vi plockade kantareller, hittade en ny ridväg, plockade lingon, hittade en till väg
som vi trodde oss veta vart den slutade, men vägen försvann och vi hamnade i ett naturreservat.
vi var ute 5timmar, sen åkte vi hem, rensade lingon och kantareller, bakade bröd, lagade mat
och pratade en hel massa, helt underbart! borde vara mer sånt. mina syskon är dom bästa man kan tänka sig! hela min familj är bäst! borde försöka spendera mer tid med dom.

Imorgon kommer Tulle, vi ska ut till jonas, och gå i skogen<3
sen hem till mig och spela tvspel! hell yeah! tills vi stupar!

Jag har upptäckt att jag blir skitförbannad när jag hör robin eller pink, vet inte
riktigt varför, men lackar ur helt. ska undvika deras musik.

Försöker reda ut vad jag känner också, det är fan inte det lättaste.
Igår kändes det som jag höll på att kvävas av saknad, idag känner jag inget.
vet inte ens om jag vill träffa honom fast jag vill det, fast jag inte vill.
Jävla komplicerat, men det känns konstigt för att det är andra omständigheter som kommer råda nu, och det var 1månad sen vi träffades, och men och men och men and so on.
skulle kunna hålla på en evighet med och & men saker ^^
Saken är den också, att jag vet inte om det är honom jag saknar, eller om det är händelserna,
musiken, dagarna som försvann alldeles för fort och nätterna som var alldeles för korta,
språket, människorna, bloodstock helt enkelt.

och en sak till, inatt ska jag sova ensam av egen fri vilja faktiskt, det var längesen jag kände för att sova ensam, framsteg! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar