söndag 12 september 2010

Shut up, fool!

Så var man Här igen i lägenheten, ensam.
Haft en toppen helg på alla sätt och vis.
Ska dessutom ut på landet och umgås med djuren,
naturen och syrran och morgan imorgon, ser framemot det massor.

Känner för att gå hem till johanna krypa upp i hennes soffa,
dricka te och bara prata bort hela natten, saknar henne massor.

Funderar på vart all tid tog vägen, har aldrig känt att jag haft så lite tid som nu.
fast jag egentligen har mer tid än vad jag haft på flera månader, men det rullar på
det ena avlöser det andra, så just nu känns det som jag slösar tid,
sitter vid datorn och gör absolut ingenting, lackar nästan ur på mig själv. fint.
Men om typ 40min får jag sällskap av toppe och danne.
tills dom kommer ska jag jobba upp min huvudvärk lite till med Red dead redemption.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar