söndag 5 september 2010

Fools have to learn by experience

eller lär man sig aldrig.

Tillbaka till nätter som försöker äta upp mig levande, tankegångar som trasslar in sig i varandra och blir till ett enda stor kaos, saker i lådor, papper i lågor and there's no going back.

Och visst fan kan förändring skapa kaos.
men jag kan ändå säga att jag känner mig gladare nu, än för några månader sen.
kanske är det dom rosa molnen som infunnit sig och stannat eller så inbillar jag mig bara.

Nostalgi trippar, dricker kaffe, kastar saker och lyssnar på Thomas Rusiak.

Har myst hemma hos syrran och barnen idag och sen hos m&f.
Har besök av toppe just nu, han somnade, han sliter visst arslet av sig på jobbet just nu.
Jonas kommer senare ikväll också :D och så blir det örebro and stuff.

Sjunger "
Cause I'm a hiphopper yes I am ( yes I am what, yes I am uh)
Cause I'm a hiphopper yes I am (me and my crew what, now to move on what)
"

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar