söndag 5 september 2010

Pooow!

Toppe kom och kidnappa mig igår ^^
han hade med sig sin brorsdotter Mii och hennes bästa vän Nils dom är 5år.
Det visade sig att vi skulle till Karlstad och Leklandet.
Väl där blev barnen sjövilda och sprang runt som tokar mellan alla klätterställningar, bollhav,linbanor, rutschkanor, drop slide, studsmattor and so on...
Medans jag och toppe satt i en soffa, drack te och läste en bok, nice som fan.
Sen åkte vi till västerås, hälsade på hans farmor, plockade kantareller, lämnade Mii Och Nils
på ett Piratkalas, åkte förbi studion och hälsade på hans far och bror en stund, bestämde oss för att hoppa en kräftskiva som vi egentligen skulle på, så det blev hem till toppe, renas kantarellerna, göra varma smörgåsar och titta på Predators, apropå predators så var den ganska dålig rakt igenom, däremot sa dom några kul saker som fick oss att gråta va skratt som tex.

[Royce wants to booby trap Edwin]
Isabelle: This isn't right, he's one of us.
Royce: He is, it wants you to feel something for this man, to be human.
Isabelle: And what are you!
Royce: Alive.

eller..

Stans: How long have you been here man?
Noland: Seven seasons I think...
[responding to his imaginary friend]
Noland: what, 10 seasons? Damn.

hahaha ^^ jag tycker det är kul iaf ^^
Efter filmen, så tyckte toppe att vi skulle åka hem till mig och sova, jag vet inte varför han ville sätta sig och köra typ 15mil mitt i natten, för att sova, men men, så gjorde vi iaf.
Idag har vi spelat mest tvspel och bakat, toppe har även fått städa mitt köksgolv eftersom han tyckte det var en samrt ide att hälla ut 1kg mjöl över det, han tycker mitt golv är finare när det är vitt helt enkelt. har helt enkelt haft en sjukt fin helg. Toppe är påväg hem, vilket är tråkigt.
men hoppas på att Tulle kommer och förgyller min kväll och några dagar framåt.



Saknar Bloodstock Pirate, Bambam, The Midget, han söta snubben vi döpte till Chris, Fransmannen och en himla massa annat, saknar det som fan.


Saknar våra galna nätter...


Saknar Våra underbara promenade.

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig sjukt mycket älskade du. fint att du tar en bild där jag är nyvaken, haha ^^ med kaffet i högsta hugg!

    SvaraRadera
  2. Saknar dig också!!!!!!! masssor!
    men du är fin! även fast det är morgon, myskläder och kaffe. du är alltid fin<3

    SvaraRadera