torsdag 2 september 2010

If We Can Put a Man on the Moon, I Should Have a Robot Army by Now...

Hatar ensamma nätter, när alla tankar tränger sig förbi barriärerna,
när allt trams och onödigheter tycker att det är helt okay att jaga bort sömnen.
När jag är alldeles för trött för att tränga bort skiten.
Lackar ur på mig själv just nu och annat också för den delen.

Min tomma lägenhet gör ingenting bättre.
Imorgon ska jag iaf träffa tulle igen :D saknar henne massor.
Ska fixa saker och försöka komma igång, vi behöver det, som fan.

Sitter och väntar på toppe, han borde vara här om 30min,
det är fint att jag ger upp efter bara en natt av ensamhet.
men jag saknar honom också och han erbjöd sig själv att komma hit så, det är ju bara fint.

Nu ska jag kötta björnar i naughty bears tills toppe kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar