fredag 21 januari 2011

Cookie Loves Milk

Tillbringa onsdag-torsdag i askersund, va hemma hos johanna en snabbis och drack te och pratade lite, det var fint! har saknat henne så mycket! Johannes och Kersti var med också, det var mycket trevligt att träffa dom. Min Pappa var snäll och hämta upp mig sen, så jag slappa gå hem till dom i kylan, Mamma och Pappa kommer alltid att känns som hemma, det va skönt att umgås med dom en kväll och det bästa är att sova i min gamla säng! den är så sjukt skön! jag saknar den, somnade direkt när jag la mig ner, däremot hade jag en hund som väckte mig ett antal gånger. men men ^^

Sitter och väntar på att telefonen ska ringa, kommer inte kunna sova förs jag vet att allt gått bra.
Har fått denna låt på hjärnan jag och Helena brukade lyssna ganska ofta på den förr i tiden.

Det skulle vara fint med en nattpromenad, men blir inget med det, har lovat att inte ge mig ut på natten, men det skulle vara skönt att gå ut. Sitter och drömmer mig tillbaka till acton town, har en favorit väg där, som jag hittade när jag egentligen hade gått vilse ^^ lite spännande, finns massa söta hus längs den vägen, jag har ett favorit hus också, jag har funderat ganska mycket på varför jag tycker om det, för egentligen är det ganska stort, slitet och fyrkantigt, men det var något som tilltala mig med just det huset. Nästa gång jag är i Acton town ska jag ta kort på det.

Saknar min underbara pojkvän också, men just nu är saknaden helt uthärdlig, saknaden finns där hela tiden när han inte är i min närhet, men vissa dagar är värre än andra. Vi kommer inte ses på 2 veckor, men dom dagarna som brukar vara värst är när jag har varit hos honom och sen ska flyget hem och samma dag som han ska komma till mig, hatar dom sista timmarna av väntan, dom sista timmarna innan jag träffar honom är alltid saknaden som värst, det är ganska konstigt, men det blir liksom värre när jag vet att han är hos mig snart, jag klarar inte av att vänta en minut till då, jag vill att han ska vara här nu, på en gång. Lilla löjliga jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar