söndag 9 januari 2011

Jag trivs bra i london, även fast det är galet mycket folk överallt. där emot hatar jag att gå att handla i mataffären här, mer än i sverige, var och handlade ensam på morrisons här om dagen, folk körde bokstavligen in i mig med sina matvagnar, folk knuffades och gick in i varandra, ingen hade någon som helst respekt för någon annan, ett tag tänkte jag sätta mig på golvet och skrika rakt ut som en femåring. men det gjorde jag självklart inte. jag hatar mataffärer.

i fredags var vi på en konsert, förbandet Breed 77 är den värsta jävla skit jag någonsin hört, sångaren verkade en aning borttappad och trummisen vet jag inte alls vad han höll på med, inte fan spela han trummor iaf. och som inte deras egna jävla skit musik vore nog så var dom uppenbarligen tvungna att våldta och sedan total slakta Zombie-Cranberries, det var den värsta covern jag någonsin hört, den var värre än den här http://www.youtube.com/watch?v=XkMWdI2IKiw så det var helt enkelt väldigt illa.
Vi var iaf inte där för att se dom, vi var där för Firewind och dom var faktiskt väldigt bra live, min min lillebror david hade älskat dom.

Just nu skulle jag behöva ett stycke tv-spel, känner hur abstinensen river i fingrarna, fallout3 skulle inte vara fel och 5 koppar te på det och Shelter och Zoega. Måste köpa ett nytt PSP innan jag avlider, flygresorna skulle bli mycket trevligare och jag skulle slippa abstinensen. Kanske är det bra att jag inte kan spela några dagar nu, borde vänja mig av med tv-spels beroendet, men låt oss ta ett beroende i taget, just nu räcker det gott och väl att kämpa med att inte snusa.

Dessutom känner jag att jag längtar hem lite, för nu har jag faktiskt ett hem jag trivs i, jag har faktiskt något jag kan kalla för hem. Tulaborg.

Nej, nu är jag fan hungrig! Pannkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar