fredag 14 januari 2011

i'm on a boat

Hemma igen då!
Idag ska jag städa, packa upp saker och tvätta dårå!
Tänkte ha hälsat på mamma och pappa men dom var inte hemma, dessutom vet jag inte vart mina hem nycklar är, så cappe kan inte gå någonstans idag.

Saknar han som jag kallar för min redan, och det känns sämst i världen att han inte kommer idag,
men jobb är viktigt så förstår det och får helt enkelt hitta på något annat i helgen. men 2 veckor kommer kännas hårt, 2 veckor är fan en evighet! I onsdag var jag helt övertyga att jag skulle dö om jag var tvungen att vänta i 2 veckor. som tur har det gått över nu, känns jobbigt men, helt klart överkomligt.

Saknar min fina syskon också, känns som en evighet sen jag såg träffa dom.
men tiden har inte räck till lirre. Det var london, hem och flytta, fixa till gamla lägenheten, åka till london och hem igen ^^ ojojoj. jag och Tulle räkna ut att Jonas har varit mer i lägenheten än vi har, dessutom har han varit snäll och hjälpt oss en himla massa, det är vi väldigt tacksamma för.

Ikväll blir det fan tvspel! det behövs verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar