onsdag 5 januari 2011

Någotslags lugn

Äntligen är jag av med gamla lägenheten! stressen rann av mig och är som bort blåst. Den senaste veckan har varit jobbig, har inte kunnat slappna av alls, har varit alldeles sönder stressad. Nu är jag iaf hemma, i min säng, i min och Tulle's lägenhet, i mitt rum med kiss gula väggar. Ska försöka sova en stund innan jag får besök och sen blir det sjukhuset lite senare, känner inte alls för att gå dit idag, skulle helst bara sova bort hela dagen. Imorgon åker jag till london, till han den där som gör mig alldeles bubbel lycklig, till min älskade pirat. Känns löjligt längesen vi träffades fast det egentligen inte är mycket mer än en vecka sen.

Nu ska jag sova bort dagar, veckor, månader, år eller iaf några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar