måndag 31 januari 2011

Hey jag heter Sandra och är 5 år...

Har haft en super fin helg, min fina pojkvän var hos mig.
Fredag kvällen tillbringades med Trulli, Jonas, Simon, Per och Festen, vi var på virus och lyssnade på Magnus Pelander, han var toppen bra. Kvällen avslutades med ett besök av två ambulansmän, allt var bra visa det sig ^^

Lördag, blev en sväng på stan, fick en ny rosett att ha i håret, den är så fin! jag älskar rosetter, skulle nog kunna erkänna att jag är lite smått besatt av rosetter. Promenad, lämna skor, sen blev det promenad till tågstationen och tåget till gbg, Poppis möte oss på stationen med en latte till mig! woho! fint. Efter lite krångel åkande fram och tillbaka så hamnade vi på sticky fingers där Katana spelade. Efter det blev det Kings head, bartender och italienare ^^

Söndagen åkt han som ger mig lyckorus och fjärilar i magen hem till london igen.
Så saknaden smög sig in i mitt hjärta igen, efter bara 20 minuter utan honom.
Poppis och jag tog en mys i soffan dag, det behövdes.

och idag så var vi på stan, lyckades hitta myrorna, sen lyckades jag hitta en kjol och 2 rosetter att ha i håret på monki. Hittade även en kjol på hm, den är blå, jag hatar blått och som om inte det vore nog så är det mörk blåa hjärtan på den också. men jag gillar den av någon konstig anledning.

Imorgon blir det sjukhuset 9-14 och sen blir det till att hem och tvätta och sånt där.
Ska se om Johanna har tid att ses en sväng på onsdag.
Sen åker jag till Min Pirate <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar