lördag 22 januari 2011

Now Panic and Freak Out...

Så har jag nästan gjort dom senaste dagarna, fast inte så mycket panik i det hela, men jag har lackat ur på det mesta, varit otrevlig som bara den, är ett pms monster just nu. ^^
Härva direkt ^^ äh så illa är det inte egentligen.

Jag och Broooooorsan (Jonas) var sociala till max, Jag satt och spelade tvspel i 3timmar och han satt och spelade wow, men vi satt bredvid varandra i soffan och svor lite då och då. Nördigt till max. men sånt gillas. kanske... eller?

Jag är trött, fast jag är pigg i huvudet, jätte jobbigt. jag vill verkligen sova nu.
Imorgon kommer jörgen och hämtar saker.
Ser tok mycket farm emot kvällen! kommer vara Nerd herd här ^^

Har klistrat upp Lillebror (david) på min dörr nu, vart så himla glad när jag hittade det kortet trodde att det försvann i flytten till etuna för hundra år sen, men det hade det inte. Helt underbart, älskar det kortet på david och hannes, inga clowner, inga ballonger...

NU ska jag lyssna på Opeth och försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar