måndag 15 mars 2010

Godnatt Stjärnljus

denna helg så har sömn varit en brist vara.
Sitter sömnlös i fönstret med en kopp te och datorn, stirrar ut i mörkret.
Ser Gunborg i sitt kök, även hon verkar sömnlös denna natt.
Hon brukar, va vaken vid 5tiden, sitta i sitt kök med kaffe och tidningen, så brukar hon vinka glatt godmorgon till mig när jag går upp, haha det gör mig väldigt glad, även om det känns lite jobbigt att jag vet att hon studerar mig och vet vad jag har för mig, hon skulle säkert utan problem kunna berätta va jag har haft för mig och hur många besök jag haft på en dag ^^

Pigghet är inget jag kan räkna med imorgon, och ändå måste jag va pigg.
och jag hittar inte mina hörlurar så vet inte hur jag ska uthärda timmar av väntan utan musik.
men det är ett senare problem, nu är sömnen det största problemet.

2 kommentarer:

  1. Sv: aww, då får du med krya på dej!
    just nu känns det som att jag kommer bli magsjuk med, ligger och mår asilla! ;s
    puss!

    SvaraRadera
  2. du lånade ut dina hörlurar till olof i onsdags :)

    SvaraRadera