söndag 21 mars 2010

Men vänta - Jag är ju bak-och-fram!

Igår var en fin dag.
Morgon promenad i vår solen.
Örebro, leta badrum.
Sen hem till bror, fikamys och prat.
Min Storebror är min hjälte, det har han alltid varit, det är nog den enda människa jag alltid sett upp till, som jag ser som den starkaste som finns, som klarar allt, just för att han är han.
Min älskade älskade storebror.

Sen åktes det hem till johanna.
vi åt mat, skar upp alldeles för mycket frukt, men det va gott.
Johanna lyckades skrämma upp mig, så vi fick för oss att någon utanför skulle skjuta oss, så vi släckte hela huset och undvek fönster, haha ^^
sen somna vi tillochfrån i soffan när vi titta på film.
vid 2 på natten va jag super pigg igen och johnna va trött, så jag tog mig en promenad.
Det blev stjernsund, som egentligen är sommar väggar, det var blött men det gick.

Inatt har jag drömt om förflutna sommar dagar.
Som jag längtar efter sommaren, bara ben, kjolar, penslar, glass i hamnen, picknickarna, skratten, gitarrerna och båtturerna.
Ge mig sommaren nu

Molly & Poff
Sommaren 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar