tisdag 23 mars 2010

Hus renovering

A är alldeles galen och har gått och blivit hus ägare.
Och jag har gått och kärat ner mig alldeles otroligt i hans fina hus.
Han har 7rum och kök, var av 3 rum med kakelugn, är jag avundsjuk? Svar JA! något otroligt jävla avundsjuk är jag ^^ haha.
Det är en himla massa att göra, badrummet börjar likna ett badrum, det gamla köket rev vi ut idag och det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig.
Dessutom har jag fått vara med och bestämma kakel, kök och tapeter, vilket är väldigt roligt.
Jag har också blivit bästis med A's Morfar som är den mest energiska 77åringen jag någonsin har träffat, den gubben är det krut i och han är en helt fantastisk snickare, det han inte kan är inte värt att kunna säger A.

Jessica ringde ikväll också och det är det bästa på hela månaden, som jag saknat henne.
Imorgon ska vi ses efter att jag varit hos dracula och läkaren.

Allt känns nästan perfekt
(Förlåt M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar