onsdag 24 mars 2010

Human After All

Mitt minne är inte alls vad det borde.
fick för mig att det var den 25 idag, va helt säker på att det var den 25 idag.
Så jag åkte till sjukhuset alldeles i onödan idag, när jag kunde ägnat tiden åt något annat.
Haha´så imorgon är det bara att snällt åka dit igen, på rätt dag och tid.

dessutom är jag skit sur för att "den" än en gång inkräktat på min tvättid!
så på söndag när hon har bokat tänker jag fan ta hennes tid, eftersom hon alltid tar min.
men det är ju så synd om henne, för hon kan ju bara tvätta på visa kvällar eftersom hon jobbar, men va fan vem jobbar inte?? ta en jävla tid som passar och kan man inte den får man väl byta till en annan ledig dag? kan det va så svårt...

Och för en gångs skull så kommer vi inte behöva stressa imorgon, för vi var duktiga och ställde ordning allt idag, så det är nästan bara att byta om när vi kommer.

Sitter och väntar på A, vi ska lägga golv ikväll, eller natt blir det väl, med bra ljus och skratt så ska det nog bli toppen, och iofs så kan han lägga golv.
Haha jag ska försöka skratta iaf, jag är på mitt värsta sur humör idag.
Men det ska nog också gå, med snusförnuft och några koppar te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar