tisdag 2 mars 2010

Stålmannen va 6min sen idag...

Fortsätter att vakna 06:40.
Det blir många böcker lästa nuförtiden.
Mina mornar börjar sittandes i fönstret med en kopp te & en bok.

Inatt vaknade jag, och tänkte, hjälp vad jag saknar Johanna, jag måste gå hem till henne nu! Skratta prata och dricka te, ta promenader och trotsa nattens mörker.
Fick strypa den impulsen eftersom kl bara var 3, fröken sov nog och har ju skolan att ta sig upp till. Men som jag Saknar dig Johanna<3<3<3

Sitter och väntar på att syster yster ska kleta på sig smink och bestämma vilka kläder hon ska ha på sig.
Örebro, marieberg och Ikea är planerat att hinnas med idag :D

Igår hjälpte jag M&F, Mina föräldrar är faktiskt dom bästa jag kan tänka mig.

nja, nu ska det åkas ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar