fredag 26 mars 2010

Massa Vener

Tiden går så otroligt sakta när man väntar, 30 min känns som 7timmar.
haha om 30 min ska vi spela innebandy, egentligen borde jag inte, febern klamrar sig fortfarande krampaktigt fast i mig, men har nästan inte träffat folk alls på två veckor nu, så nu skiter jag i febern och kör iaf ^^ som jag saknat dom, otroligt pepp, vill bara komma iväg, NU!

Sitter och räknar dagar tills Helena kommer hem! 7dagar! bara 7dagar kvar.
Jag toklängtar efter henne, det syns på min senaste telefonräkning också ^^ haha
Egentligen har jag inte så mycket att skriva, men försöker fördriva tiden.

Hade en allmänt jobbig natt, har nog aldrig frusit så mycket som inatt.
jag brukar inte frysa på natten, kan va för att jag sover med 2duntäcken och 3vanliga täcken och har dessutom 12 kuddar i sängen, men inatt frös jag så jag skakade och hakade tänder.
Så jag gick upp och tog på mig dun jacka, leggins, mjukis byxor och dubbla sockor, halsduk och vantar, haha ^^ sen kunde jag sova.
woho nu har tiden gått och nu ska vi åka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar