söndag 7 mars 2010

Kung på Natten, Kung på Dagen...

Gårdagen va bra på många sätt.

Jonas, Johanna, Sanni & Per, gjorde min vardag lite mer glamoröst.
Vi hade gayafton, och det spårade nog ut lite grann men nice iaf.

Har varit så urled idag, sov alldeles för lite, har haft någon geggig dimma över hjärnan så, har varit på dåligt humör och trött hela dagen.
Jag, Pappa & Brasse försökte rensa ur M&F's vind idag.
Men sakerna tog aldrig slut, så hälften kvar, men det börjar bli tomt iaf.
Kära bror & Madde kom och hälsade på också.
Vi avslutade dagen med våfflor i m&f kök.

Idag har jag bara velat gråta och sova.
Pappa blev nog lite smått irriterad på mitt dålig humör.
men kunde, orkade inte muntra upp mig.
Som sagt så är jag löjligt deprimerad över min bort tappade kamera.
Har sörjt den nu, ska försöka för tränga allt, det man inte minns, finns inte.
Och ja, jag vet att det bara är en kamera, men för mig handlade det mer om en känsla.

Ett stycke sömn är vad som behövs mest just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar