söndag 28 mars 2010

Jonsson...?

Marie: ditt odjur!
Eric: Jonsson...!
Väntar fortfarande på förklaringen, för jag tror inte jag fatta, haha ^^

Jonas är iaf KUNG! han har klurat ut problemet med tv, som både hatat mitt ps3 och danne's 360.
Många har försökt, fan halva min umgänges krets har försök och inte fan har det gått.
Det tog 10 min för Jonas att få fram bilden, det är helt stört!
Så det blev Halonight<3 så jävla efterlängtat!
Vi nördade tills nu, lillasyster är här också men hon gav upp för flera timmar sen ^^
Min dag har inte varit annat än bra, satan vad trött jag varit, men sånt kan man glömma bort bland glitterstormar och lyckoruset som hållt i sig.

funderar på hur allt ska hinnas med i veckan, men sånt brukar lösa sig.
Imorgon ska jag ta tag i en sak som borde gjorts för längesen och så kommer Far min hit.




Jonas är djupt koncentrerad på att mörda saker,
fast mest av allt dödade han min lillasyster
. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar