lördag 20 mars 2010

One of the few

Har varit så trött dag, febern gick upp till 39.4, så har mest blivit till att sitta ihopkurad i gungstolen med fyra täcken och en bok.
A har varit här också, han har pysslat om mig, lagat mat, diskat, pussat mig i nacken lite då och då när han gått förbi, han har tillochmed tvättat mitt överkast, som vi lyckades spilla B&J på.
Kände mig piggare framåt efter middagen, så gick och handla.
Sprang på syrran, vi börja prata om morfar, så jag vart tvungen att köpa polkagrisar och läkerol, fast jag egentligen inte är super förtjust i det, men morfar älskade polkagrisar, geléhallon och läkerol, så det känns tryggt och hemvant på något sätt.
Vi gick även hem till lilla mormor och fikade och pysslade lite i några timmar.
Syrran drog sig iväg till falköping och vi gick hem.
Det gjordes sushi, och A bestämde sig för att äta sushi med sked! det var det värsta jag sett, hahah, men jag tycker om honom iaf.
Läste Tre Droppar Regn för A, han somnade som ett litet barn i min säng.
Som vanligt kan jag inte sova, så sitter i mitt fönster med datorn och en kopp te och drömmer mig till vackare vyer.




Om bara sommaren ville komma snart...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar