torsdag 4 mars 2010

Vinden vände

Igår vändes allt uppochner.
Ett telefonsamtal och allt raserades.

Känner att jag inte kan åka nu, kan inte lämna dig här.
Inte nu.
Jag vet inte vad jag ska göra, borde inte sagt vad jag tycker.
Men jag kan inte stå bredvid och se honom bryta ner dig igen.
Vägrar se dig fara illa,så tänker göra allt jag kan denna gång,
även om det betyder att du aldrig mer kommer prata med mig.

Har suttit och avbokat alla biljetter idag.
Ringt runt till alla och försökt förklar.
Men vad ska jag säga. går inte att förklara.

Ni kan inte veta hur jag känner och reagera på det här,
och hur mycket hon betyder för mig.
Jag förstår att ni inte förstår.
Men jag är glad att ni bryr er och försöker förstår.

Nu måste jag fortsätta att vända på allt planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar